Przedstawienie

Widać chyba zatem już znakomicie, że sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był w formule jeden naprawdę bardzo, bardzo przełomowy. Otóż przede wszystkim był to już ostatni tak słaby sezon w wykonaniu Niemca Michaela Schumachera z Ferrari. Po drugie. Był to również już ostatni tek dobry sezon Brytyjczyka z Ferrari, czyli Eddiego Irvina oraz Fina z McLarena, czyli Miki Hakkinena. Po za tym, po wielu, wielu latach, na tron najlepszego teamu Formuły Jeden w sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć wróciła stajnia Scuderia Ferrari. Otóż sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był również zdecydowanie najlepszym sezonem w historii dla stajni Jordan Grand Prix. Od tego sezonu zaczęły się już tylko i wyłącznie kłopoty tej stajni. Jeszcze przez dwa lata trzymali się oni w miarę w środku tabeli, jednak później już regularnie zajmowali miejsca w okolicy stajni Minardi, czy innych tego typu tworów, a na pewno nie mogli być z takiego właśnie stanu rzeczy zadowoleni. Zatem sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był bardzo ciekawy. Stajnia Prost-Peugeot sezonu tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć nie będzie mogła zaliczyć do udanych. Nie ma po prostu kompletnie i absolutnie takiej możliwości. A wszystko dlatego, iż mają oni zdecydowanie większe ambicje. W końcu właścicielem tego teamu był były mistrz świata. Tak więc raczej ciężko powiedzieć, aby siódma pozycja w generalnej klasyfikacji konstruktorów sezonu tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć mogła ich zadowolić. Zespół Prost-Peugeot w sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć uzbierał dokładnie dziewięć punktów. Raz udało im się stanąć na podium i było to miejsce drugie.
Tagi:f1,kubica,wyścigi | Struktura strony