Ostatnio dodane

Wstęp

Samochody i motoryzacja Nie ma wątpliwości co do tego, że sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był w Formule Jeden, jakby ostatnim sezonem starego porządku. Otóż właśnie bowiem po sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć na tron mistrza świata Formuły Jeden, po kilku latach przerwy, wrócił wielki mistrz Michael Schumacher. Jednak w sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć to jeszcze Mika Hakkinen został mistrzem świata. Był to jego drugi tytuł mistrzowski w karierze. Na drugim miejscu zameldował się natomiast Brytyjczyk Eddie Irvine ze stajni Scuderia Ferrari. Zatem tak na dobrą sprawę, był to rok wielkich pożegnań. Irvine pożegnał się ze stajnią Ferrari i przeszedł do dużo słabszego Jaguara. Jednak nie ma wątpliwości co do tego, że sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był naprawdę bardzo, bardzo emocjonujący. Walka o zwycięstwo toczyła się dosłownie aż do ostatniego wyścigu. Ostatecznie Fin, Mika Hakkinen wygrał z Eddiem Irvinem z Ferrari o zaledwie dwa punkty. Trzeba przyznać, iż owy tytuł nie przyszedł mu zbyt łatwo. Ralf Schumacher Ralf Schumacher oczywiście jest bratem Michaela Schumachera. Jednakże Ralf Schumacher jest zdecydowanie mniej utalentowany od swojego brata. W każdym razie Ralf Schumacher również uchodził za naprawdę całkiem dobrego kierowcę wyścigowego. Może nie wybitnego, ale na pewno całkiem przyzwoitego. Ralf Schumacher w sezonie dwa tysiące dziewięć Formuły Jeden zajął dopiero miejsce szóste. Jednakże jak na jego ówczesne możliwości szóste miejsce jest naprawdę całkiem dobrą pozycją. Może i nie jest to jakiś tam znów wynik marzeń, ale z całą pewnością jest on w miarę zadowalający. Sezon dla 1999 dla Ralf Schumacher był dobry.

Otóż sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć był już początkiem końca wielkiego fińskiego kierowcy wyścigowego Miki Hakkinena. Co prawda, w kolejnym sezonie, czyli w sezonie dwa tysiące udało mu się jeszcze wywalczyć wice mistrzostwo świata, jednak ostatecznie niestety, w kolejnych sezonach już nas zawodził i rozstał się z formułą jeden. Jednak nie ma co ukrywać, że sezon tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć momentem chwały oraz tryumfu Miki Hakkinena. Właściwie, to można powiedzieć, że sezony tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem oraz tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć należały właśnie to tegoż znakomitego kierowcy. W sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć Mika Hakkinen ścigał się jeszcze w barwach stajni McLaren Mercedes. Udało mu się wygrać dokładnie pięć wyścigów. Właśnie taka liczba dała mu tytuł mistrzowski. Ostatecznie w sezonie tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć Mika Hakkinen zdobył dokładnie siedemdziesiąt sześć punktów. Wygrał przewagą zaledwie dwóch punktów. Mika Pauli "Häkä" Häkkinen Mika Pauli "Häkä" Häkkinen to mistrz świata kierowców Formuły Jeden sezonu tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć. Jak więc widać, było to już dokładnie dziesięć lat temu. Jednakże nie ulega wątpliwości, iż to właśnie Mika Pauli "Häkä" Häkkinen miał najlepszy wynik, i że to właśnie on został ostatecznie mistrzem świata. Niewątpliwie Mika Pauli "Häkä" Häkkinen był bardzo dobrym kierowcą. Urodził się dokładnie dnia dwudziestego ósmego września tysiąc dziewięćset sześćdziesiątego ósmego roku, czyli trzydzieści jeden lat temu. Tak więc kierowca Mika Pauli "Häkä" Häkkinen jest bardzo dobrym, ale już niestety nie jeździ.

Tagi:f1,schumacher,tor | Struktura strony